WARUNKY
Ogólne warunki handlowe:
Dotyczące sprzedaży towaru za pośrednictwem strony internetowej www. air-wheel.pl (zwanej dalej Sklepem Internetowym)
(zwane dalej „Warunkami”)
Operator
Operatorem sklepu internetowego jest firma:
Biokamin EU s.r.o.
Panónska cesta 34
851 04 Bratysława
REGON: 44 507 445
NIP SK2022730270
wpisana do Rejestru Handlowego Sądu Rejonowego Bratysława I, wydział Sro, nr 55614/B
Tel.: 00421 905 619 808
email: info@air-wheel.pl
strona internetowa: www. air-wheel.pl
Bank:
(zwana dalej Sprzedawcą)
1. Postanowienia wstępne
1.1. Niniejsze warunki regulują prawa i obowiązki pomiędzy Sprzedającym a osobą fizyczną lub prawną, która dokona zakupu towaru za pośrednictwem Sklepu Internetowego należącego do Sprzedającego. (zwany dalej Kupującym)
1.2. Prawa i obowiązki, które nie zostały określone w niniejszych warunkach, są regulowane przepisami wynikającymi z ustawy nr 513/1991 Dz. U. Kodeksu Handlowego wraz z późniejszymi zmianami
2. Sposób zawierania umowy
2.1. Kupujący za pośrednictwem Sklepu Internetowego wybiera towar, który poprzez włożenie do koszyka, wypełnienie danych potrzebnych przy rejestracji, a następnie wysłanie ich Sprzedawcy, tworzy zamówienie. Jeśli z przyczyn technicznych lub innych powodów Kupujący nie ma dostępu do Sklepu Internetowego, może wysłać zamówienie drogą elektroniczną (wiadomość e-mail) na adres info@air-wheel.pl zawierającą dokładną specyfikację towaru, jego ilość oraz dane kontaktowe.
2.2. Zamówienie Kupującego uważa się za propozycję zawarcia umowy.
2.3. Kupujący jest upoważniony do anulowania, zmiany lub uzupełnienia zamówienia do 24 godzin od momentu jego wysłania. Kupujący powinien poinformować Sprzedającego telefonicznie o jakiejkolwiek zmianie dokonanej w zamówieniu, a następnie wysłać protokół drogą elektroniczną na adres : info@air-wheel.pl
2.4. Kupujący wysyłając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu wypełniania praw i obowiązków wynikających z umowy oraz w celu przekazywania mu informacji o produktach i usługach Sprzedającego.
2.5. Sprzedający, bez zbędnej zwłoki, po przyjęciu zamówienia od Kupującego, wyśle Kupującemu potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
2.6. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia może zostać wysłane drogą elektroniczną, pocztą, faksem lub telefonicznie według uznania Sprzedającego. Wysłanie potwierdzenia przyjęcia zamówienia może oznaczać również połączenie telefoniczne pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, w którym Sprzedający informuje Kupującego o przyjęciu zamówienia.
2.7. Po wysłaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia umowa kupna-sprzedaży zostaje uznana za zawartą.
2.8. Jeśli którakolwiek z części zamówienia będzie zawierać błędy lub będzie niekompletna, Sprzedający poinformuje Kupującego o konieczności wprowadzenia zmian lub uzupełnienia zamówienia. Po uzupełnieniu zamówienia do Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
2.9. Jeśli Kupujący nie usunie błędów w zamówieniu w terminie do 7 dni od momentu zgłoszenia ich przez Sprzedającego, zamówienie jego będzie uważane za bezpodstawne i nie zostanie zrealizowane.
2.10. Jeśli Sprzedający nie jest w stanie dostarczyć zamówionego towaru na podstawie zamówienia, Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Kupującego.
2.11. Sprzedający ma prawo zrezygnować z realizacji zamówienia, jeśli klient nie spełnił swoich zobowiązań w stosunku do Sprzedającego w przeszłości.
2.12. Jeżeli kupujący przy zakupie obowiązujący numer rejestracyjny, relację sprzedającego przepisy Kodeksu Handlowego.
3. Cena zakupu
3.1 Strony umowy uzgodniły, że Kupujący dokonuje zakupu towaru od Sprzedającego w cenie podanej w Sklepie Internetowym i w zamówieniu oraz w czasie wysłania tego zamówienia Sprzedającemu.
3.2. Jeśli Kupujący nie odbierze towaru z siedziby Sprzedającego, Kupujący jest zobowiązany do pokrycia, poza kosztami zakupu, również koszty transportu.
3.3. Opcje transportu, jak również cennik każdego transportu są dostępne na stronie Sklepu Internetowego podczas tworzenia zamówienia, w sekcji Koszyk. Jeśli koszty transportu nie zostały podane, mogą być wyliczone i wysłane Kupującemu na życzenie.
3.4. Jeśli Kupujący wyśle zamówienie z podanym sposobem transportu: „Koszt transportu zostanie obliczony później”, Sprzedający, bez zbędnej zwłoki, prześle wyliczenie kosztów transportu zgodnie z życzeniem Kupującego. Kupujący ma 7 dni na akceptację kosztów transportu.
3.4.1. Jeśli Kupujący nie zaakceptuje kosztów transportu lub w ciągu 7 dni nie określi swojego stanowiska w tej kwestii, jego zamówienie nie zostanie uznane bezpodstawne i nie zostanie zrealizowane.
3.5. Kupujący ma do wyboru 3 sposoby transportu związane z zapłatą ceny zakupu oraz kosztu transportu: odbiór osobisty, pobranie, przedpłata na konto.
3.5.1. Jeśli Kupujący wybierze odbiór osobisty, powinien zapłacić za towar przy odbiorze u Sprzedającego.
3.5.2. Jeśli Kupujący wybierze przesyłkę za pobraniem, powinien zapłacić za towar wraz z kosztami przesyłki bezpośrednio u kuriera przy odbiorze towaru.
3.5.3. Jeśli Kupujący wybierze przedpłatę na konto, jest zobowiązany do zapłaty ceny zakupu wraz z kosztami transportu po otrzymaniu informacji od Sprzedającego, najpóźniej jednak w dniu wysyłki. W innym przypadku towar nie zostanie wysłany, co spowoduje opóźnienie realizacji zamówienia.
3.5.3.1. Przedpłaty na konto można dokonać przez PayPal lub kartę płatniczą korzystając z usługi Cardpay.
3.5.3.1.1. Usługa Cardpay jest świadczona za pośrednictwem wirtualnego terminalu banku Tarta Banka, w związku z czym Kupujący może dokonać płatności kartami VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO lub Diners Club International®.
3.5.3.1.2. Kupujący dokonuje przedpłaty na konto przez Cardpay na wirtualnym terminalu banku Tatra Banka, natychmiast po wysłaniu zamówienia w Sklepie Internetowym Sprzedającego lub w późniejszym terminie na konto podane w wiadomości otrzymanej w związku ze złożeniem zamówienia, dostępne na kącie Kupującego w sklepie internetowym, najpóźniej jednak w dniu wysyłki, w innym razie towar nie zostanie wysłany do Kupującego, co spowoduje opóźnienie realizacji zamówienia.
3.6. Kupujący jest zobowiązany prawidłowo i terminowo zapłacić cenę zakupu oraz koszty wysyłki. Zobowiązanie się Kupującego do zapłaty ceny zakupu za towar wraz z kosztami wysyłki uznaje się za spełnione w momencie rejestracji płatności na koncie Sprzedającego, tzn. wraz z zaksięgowaniem środków finansowych na koncie bankowym lub po dokonaniu płatności gotówką. Jeśli Kupujący nie wywiąże się w terminie ze swojego zobowiązania finansowego wynikającego z umowy, Sprzedający jest upoważniony domagać się od Kupującego pokrycia kosztów związanych ze opóźnieniem oraz zapłaty kary umownej w wysokości 0,05% za każdy dzień zwłoki.
3.7. Sprzedającego obowiązuje zastrzeżenie prawa własności zgodnie z §445 Kodeksu Handlowego z tym, że prawo własności do przedmiotu umowy Kupujący nabędzie w chwili zapłacenia pełnej ceny zakupu za towar.
3.8. Faktura, która jednocześnie stanowi list przewozowy, zostanie dostarczona Kupującemu wraz z przedmiotem umowy.
4. Dostawa towaru
4.1 Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar Kupującemu w terminie, który jest podany przy każdej poszczególnej pozycji towaru w Sklepie Internetowym. Czas dostawy rozpoczyna się następnego dnia po potwierdzeniu zamówienia przez Sprzedającego.
4.2. Jeśli wybrano „odbiór osobisty”, Kupujący jest zobowiązany do ustalenia ze Sprzedającym daty i godziny odbioru towaru.
4.3. Odpowiedzialność za szkody na towarze przechodzi na Kupującego, jeśli Sprzedający przekaże towar przewoźnikowi, aby ten dostarczył towar na miejsce wskazane przez Kupującego.
4.4. Kupujący jest zobowiązany do terminowego odbioru przesyłki. Przy odbiorze towaru, Kupujący powinien sprawdzić stan opakowania, taśm lub zabezpieczeń, a ewentualne uszkodzenie opakowania natychmiast zgłosić kurierowi. W dalszej kolejności powinien sprawdzić czy zawartość opakowania jest zgodna z zamówieniem (ilość i wygląd towaru) oraz czy towar jest wolny od wad. Jeśli dostarczony towar nie zgadza się z zamówieniem lub Kupujący zauważy ewidentne wady towaru, jest on zobowiązany zgłosić ten faktu w formie pisemnej na liście przewozowym.
4.5. Jeśli Kupujący nie odbierze towaru, czas realizacji zamówienia wydłuży się w związku z czym Sprzedający jest uprawniony domagać się od Kupującego pokrycia kosztów związanych ze opóźnieniem oraz zapłaty kary umownej w wysokości 0,05% za każdy dzień zwłoki.
5. Gwarancja, wady, reklamacja
5.1. Jeśli uszkodzenie lub częściowa wada towaru nie są widoczne przy jego odbiorze, Kupujący powinien bez zbędnej zwłoki poinformować o tym fakcie Sprzedającego, jednak nie później niż w ciągu 10 dni od dnia dostarczenia towaru Sprzedającemu. Sprzedający wraz z przedstawicielem dostawcy spisze protokół szkody. Po otrzymaniu protokołu Sprzedający zadecyduje o sposobie usunięcia wady towaru, a o swojej decyzji poinformuje Kupującego.
5.2. Sprzedający udziela gwarancji na towar na okres dwudziestu czterech (24) miesięcy. Okres gwarancyjny rozpoczyna się w dniu odbioru towaru przez Kupującego. Od dnia odebrania przez Sprzedającego reklamowanego towaru do dnia rozpatrzenia reklamacji i poinformowania o jej wyniku Kupującego okres gwarancyjny nie jest naliczany.
5.3. Gwarancja nie obejmuje wad towaru, które wynikają z jego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem lub niezgodnego z zasadami określonymi w instrukcji obsługi. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych wystawieniem towaru na działanie promieni słonecznych lub promieniowania elektromagnetycznego, a także mechanicznych czy innego rodzaju niepożądanych ingerencji w towar.
5.4. W przypadku towaru sprzedawanego w niższej cenie z powodu pewnej wady, okres gwarancyjny wynosi dwadzieścia cztery (24) miesiące, przy czym gwarancja, poza punktem 5.3, nie obejmuje również wad, z powodu których cena towaru została obniżona. Informacja o tej wadzie powinna znaleźć się w umowie kupna-sprzedaży.
5.5. Jeśli naprawa wadliwego towaru lub jego wymiana na taki sam produkt nie jest możliwa, Sprzedający może odstąpić od umowy poprzez wystawienie faktury korygującej na rzecz Kupującego w wysokości aktualnej ceny towaru w dniu przyjęcia reklamacji. Przez aktualną cenę towaru rozumie się cenę towaru w dniu przyjęcia reklamacji lub cenę towaru o porównywalnych parametrach technicznych do reklamowanego towaru. Wybór towaru o porównywalnych parametrach technicznych przysługuje Sprzedającemu, od tej decyzji nie można się odwołać.
5.6. Jeśli Sprzedający nie naprawi reklamowanego towaru w okresie gwarancyjnym do 30 dni, taki towar zostaje uznany za niemożliwy do naprawienia, a Kupujący ma prawo do jego wymiany na nowy identyczny towar lub wystawienia faktury korygującej zgodnie z punktem 5.7.
5.7. Jeśli wadliwy towar zostanie wymieniony na nowy, okres gwarancyjny rozpoczyna się w dniu odbioru nowego towaru. Do nowego towaru zostanie również wystawiona nowa karta gwarancyjna.
5.8. Jeśli Sprzedający uzna, że reklamowany towar nie posiada wad lub nie spełnia warunków reklamacji, reklamację uznaje się ze bezpodstawną, a reklamowany towar zostanie Kupującemu zwrócony.
5.8.1. Jeśli reklamacja dokonana w czasie pierwszych 12 miesięcy od dnia zakupu towaru została odrzucona, do decyzji o reklamacji na koszt Sprzedającego zostanie dołączona opinia rzeczoznawcy.
5.8.2. Jeśli reklamacja dokonana po okresie 12 miesięcy od dnia zakupu towaru została odrzucona, w decyzji o reklamacji Sprzedający poda osobę, do której można wysłać towar do ekspertyzy. Sprzedający pokryje koszty ekspertyzy poniesione przez Kupującego, jeśli ten przedstawi stosowną dokumentację.
5.8.3.
Jeżeli klient (zwany dalej „klientem”) nie odbierze produktu po wykonaniu usług serwisowych lub rozpatrzeniu reklamacji (dalej: „usługi serwisowe”) w ciągu 8 (słownie: ośmiu) dni od upływu okres świadczenia usługi określony w protokole reklamacyjnym lub w przypadku nie odebrania przez klienta przedmiotu świadczenia (zwanego dalej „produktem”) w ciągu 8 (słownie: ośmiu) dni od odstąpienia jednej ze stron od umowy umowy, wykonawcy przysługuje kara umowna w wysokości 3,00 euro za każdy dodatkowy dzień zwłoki, przy czym kara umowna stanowi rekompensatę kosztów wykonawcy związanych z przechowywaniem i konserwacją produktu. Powiadomienie o wykonaniu i zakończeniu usługi zostanie przekazane klientowi osobiście, telefonicznie, SMS-em lub e-mailem. Jeżeli Klient nie odbierze produktu po wykonaniu usługi po odstąpieniu jednej ze stron od umowy lub w inny sposób zgodnie z niniejszymi OWU lub w terminie 3 (słownie: trzech) miesięcy od dnia, w którym był zobowiązany do przejęcia produkt, kontrahent ma prawo do sprzedaży produktu. Zleceniobiorca poinformuje Klienta z wyprzedzeniem o zamiarze sprzedaży produktu, przy czym za powiadomienie uważa się również postanowienie niniejszych OWU. W przypadku sprzedaży towaru kontrahent zapłaci klientowi wpływy ze sprzedaży towaru po potrąceniu ceny usługi, kara umowna w wysokości 3,00 € za każdy dzień opóźnienia w odbiorze do dnia sprzedaży, koszt sprzedaży Produktu, pod warunkiem, że Klient korzysta z prawa do wpływów ze sprzedaży Produktu od Kontrahenta. Jeżeli kwota kary umownej kumuluje się i przewyższa cenę rynkową towaru, naliczanie kary umownej zostaje wstrzymane, a towar przepada na rzecz kontrahenta.
5.9. Gwarancja na akumulator wynosi 6 miesięcy, jeśli zajmie się nią przez 3-5 lat lub liczbę cykli w zależności od modelu
6. Odstąpienie od umowy
6.1. Kupujący jest uprawiony do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia odebrania towaru. Jeśli Kupujący zamówił towar, który był przygotowany na indywidualne zamówienie według specyfikacji i zaleceń Kupującego, nie może on odstąpić od umowy.
6.2. Jeśli Kupujący odstąpi od umowy, jest zobowiązany doręczyć towar na własny koszt do siedziby Sprzedającego, w nienaruszonym, kompletnym stanie, bez śladów użytkowania, w pierwotnym zamkniętym opakowaniu. Jednocześnie musi przedłożyć Sprzedającemu dokument potwierdzający odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży podpisany przez Kupującego.
6.3. Sprzedający po sprawdzeniu towaru, dokona zwrotu kwoty zapłaconej za towar, która jest podana w zamówieniu, najpóźniej w terminie do 15 dni od dnia dostarczenia towaru.
6.4. Sprzedający nie jest uprawniony do dostarczania towarów i odstąpienia od umowy, jeżeli towary są sprzedawane w międzyczasie.
7. Postanowienia końcowe
7.1. Niniejsze warunki wchodzą w życie w dniu umieszczenia ich na stronie Sklepu Internetowego.
7.2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za stracony zysk, utratę okazji lub inne pośrednie czy bezpośrednie straty powstałe w wyniku niezrealizowania zamówienia lub powstałe w inny sposób.
7.3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych warunków zgodnie ze swoją wolą, tzn. zmienić, usunąć i/lub zmodyfikować całość lub część tych warunków bez dalszego zwracania uwagi, przy czym zamówienia będą rozpatrywane na podstawie warunków z dnia wysłania zamówienia przez Kupującego do Sprzedającego.
8. Polityka prywatności
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych? Biokamin EU s.r.o., Panónska cesta 34, 851 04 Bratislava, IČO: 44 507 445, IČDPH: SK2022730270, zarejestrowana w rejestrze handlowym Sądu Rejonowego Bratysława I., dept. Sro, vl.č. 55614 / B Dlaczego przetwarzamy Twoje dane osobowe? Przetwarzamy Twoje dane osobowe z następujących powodów: • Zakup towarów i usług: przetwarzamy Twoje dane osobowe przede wszystkim w celu prawidłowej realizacji i realizacji Twojego zamówienia. Jeśli pojawią się problemy, dzięki Twoim danym wiemy, z kim możemy się skontaktować. • Obsługa klienta: jeśli skontaktujesz się z nami w sprawie pytania / problemu, musimy przetworzyć Twoje dane, aby odpowiedzieć / rozwiązać. W niektórych przypadkach dane osobowe mogą być również przekazane stronie trzeciej (np. Przewoźnikowi towarów). • Konto użytkownika: dzięki danym osobowym, które podajesz nam w swoim profilu użytkownika, będziesz miał dostęp do szeregu przydatnych funkcji (np. Jeśli podasz swój numer telefonu, w prosty sposób poinformujemy Cię, kiedy zamówienie zostanie do Ciebie dostarczone). W każdej chwili możesz zmienić wprowadzone dane, z wyjątkiem adresu e-mail używanego do uzyskiwania dostępu do konta użytkownika. • Ulepszanie naszych usług: dzięki historii Twoich zamówień i zachowań w Internecie możemy oferować bardziej odpowiednie oferty innych towarów, np. akcesoria do zakupionych produktów. W niektórych miejscach wyświetlamy produkty, które są bezpośrednio dla Ciebie i odpowiadają Twoim potrzebom i zainteresowaniom. Do optymalizacji elementów w sieci i poza nią (spersonalizowana reklama w witrynach podmiotów trzecich), możemy również korzystać z narzędzi do testowania różnych wariantów (tzw. Testy A / B), Google Analytics, Facebook Analytics itp. • Egzekwowanie praw i roszczeń prawnych oraz kontrola organów publicznych: możemy również przetwarzać Twoje dane osobowe, ponieważ potrzebujemy ich do wykonywania naszych praw i roszczeń prawnych (np. W przypadku, gdy masz wobec nas zaległe roszczenie). Możemy również przetwarzać Twoje dane osobowe, ponieważ potrzebujemy ich do kontroli prowadzonych przez organy publiczne oraz z innych podobnie ważnych powodów. Jakie dane osobowe przetwarzamy? Dane osobowe, które nam przekazujesz • Jeśli masz np. jeśli zamawiasz towary lub usługi, potrzebujemy od Ciebie danych, które są oznaczone jako obowiązkowe w procesie składania zamówienia (są to głównie Twoje imię i nazwisko,adres dostawy). Gdybyśmy nie posiadali tych informacji, nie bylibyśmy w stanie prawidłowo dostarczyć towaru. Ponadto do sprzedaży towarów lub usług potrzebujemy Twojego adresu e-mail, na który prześlemy Ci potwierdzenie zamówienia, które jest jednocześnie potwierdzeniem zawartej umowy kupna, a także kopie warunków i procedury reklamacyjnej. • Przy zamawianiu towarów lub usług możesz również podać dane opcjonalne. Pomagają nam lepiej i sprawniej wykonywać zawartą umowę. Na przykład. podczas wpisywania numeru telefonu możemy przesłać Ci informacje o dostawie towaru itp. Podajesz nam dobrowolnie informacje. • Po dostarczeniu towaru do Ciebie, możesz otrzymać e-mail z prośbą o wycenę zakupionego towaru. • Jeśli skontaktujesz się z naszym klientem lub napiszesz do nas wiadomość, będziemy również przetwarzać Twoje dane osobowe wymienione w tej komunikacji. Dane osobowe, które przetwarzamy automatycznie • Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, możemy zbierać o Tobie pewne informacje, takie jak Adres IP, data i godzina wejścia na naszą stronę, informacje o Twojej przeglądarce internetowej, systemie operacyjnym lub ustawieniach językowych. Możemy również przetwarzać informacje o Twoim zachowaniu na naszej stronie internetowej, tj. na przykład jakie linki odwiedzasz w naszej witrynie i jakie towary są wyświetlane. Jednak ze względu na Twoją maksymalną prywatność informacje o Twoim zachowaniu w serwisie są anonimowe, dlatego nie możemy ich nawet przypisać do konkretnego użytkownika, tj. konkretnej osobie. • Pliki cookie: W rzeczywistości jest to mały plik tekstowy, który jest tworzony podczas odwiedzania każdej witryny internetowej. Służy jako standardowe narzędzie do przechowywania informacji o sposobie korzystania z naszej witryny. Dzięki temu możemy odróżniać (ale nie identyfikować) poszczególnych użytkowników od siebie i dostosowywać treści do określonych preferencji. Pliki cookie są ważne. Bez nich przeglądanie sieci byłoby znacznie trudniejsze. Nagrania z kamer w naszych obiektach • Nasze operacje na kamieniu są monitorowane przez systemy kamer z transmisją i nagrywaniem online. Na terenie posiadamy kamery zarówno w celu zapobiegania, jak i wyjaśniania ewentualnych nielegalnych działań. Operatorem systemu kamerowego jesteśmy my, firma Biokamin EU s.r.o., numer identyfikacyjny firmy: 44 507 445 Na jakich podstawach prawnych przetwarzamy dane? Wykonanie i zawarcie umowy Potrzebujemy dużej części Twoich danych osobowych, aby w ogóle móc zawrzeć z Tobą umowę kupna lub inną umowę dotyczącą towarów lub usług, które chcesz od nas kupić. Z chwilą zawarcia umowy przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu prawidłowego dostarczenia Ci zakupionego towaru lub aby prawidłowo świadczyć zakupione usługi. W oparciu o tę podstawę prawną przetwarzamy głównie dane dotyczące faktur i dostaw. Uzasadnione interesy • Używamy również Twoich danych osobowych w celu dostarczania Ci odpowiednich treści, czyli treści, które Cię interesują. Na podstawie prawnie uzasadnionego interesu przetwarzamy w ten sposób dane osobowe, które przetwarzamy automatycznie oraz pliki cookies. • Z tego samego powodu prawnego możemy wysyłać Tobie i naszym klientom wiadomości e-mail i SMS-y. Przetwarzanie Twoich danych osobowych na tej podstawie prawnej odbywa się również podczas monitoringu prowadzonego przez kamery przy naszych indywidualnych działaniach. Komu udostępniamy Twoje dane osobowe? W takich przypadkach przekazujemy Twoje dane osobowe stronom trzecim: • Dostawa towarów: wybrany przez Ciebie przewoźnik nigdy nie byłby w stanie dostarczyć zamówionego towaru do Ciebie, gdybyśmy nie poinformowali go, gdzie i komu konkretnie powinien dostarczyć towar. Przekażemy te informacje przewoźnikowi zgodnie z tym, w jaki sposób wypełnisz je w zamówieniu. Przesyłane w ten sposób dane to przede wszystkim imię i nazwisko, adres dostawy, tel. numer, pod którym przewoźnik może się z Tobą skontaktować, a jeśli towar nie został opłacony z góry, ewentualną kwotę do zapłaty przy odbiorze towaru. W stosunku do danych osobowych, które mu przekazujemy, przewoźnik ma prawo przetwarzać je wyłącznie w celu dostarczenia towaru, a następnie niezwłocznie usunąć dane osobowe. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe? Przede wszystkim będziemy przetwarzać Twoje dane przez cały czas trwania stosunku umownego między nami. W przypadku przetwarzania danych osobowych, na które została wyrażona zgoda, Pani / Pana dane osobowe będą co do zasady przetwarzane przez okres 7 lat lub do czasu odwołania zgody. Zwracamy ponadto uwagę, że dane osobowe są niezbędne odpowiednio do prawidłowego świadczenia usług. w celu wywiązania się ze wszystkich naszych zobowiązań, niezależnie od tego, czy wynikają one z zawartej między nami umowy, czy też z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, musimy przetwarzać udzieloną przez Ciebie zgodę przez okres wyznaczony odpowiednimi przepisami prawa lub zgodnie z nimi (np. co najmniej 10 lat). Domyślnie przechowujemy nagrania z Twojego aparatu przez 90 dni. Jeżeli jednak na monitorowanym terenie dojdzie do czynu zabronionego, możemy skontaktować się z policją i przekazać przedmiotowe akta właściwemu organowi (policja, sąd itp.). W takim przypadku akta nie są usuwane po 90 dniach, ale ze względów dowodowych przechowujemy je do czasu ostatecznego zakończenia sprawy. Jakie masz prawa przy przetwarzaniu danych osobowych? W stosunku do Twoich danych osobowych przysługuje Ci w szczególności prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, prawo do sprostowania lub uzupełnienia Twoich danych osobowych, prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu lub skargi na przetwarzanie Twoich danych osobowych, prawo dostępu do Twoich danych osobowych. , prawo żądania przeniesienia Twoich danych osobowych, prawo do bycia informowanym o naruszeniu bezpieczeństwa Twoich danych osobowych oraz, pod pewnymi warunkami, prawo do usunięcia niektórych danych osobowych, które przetwarzamy w związku z Tobą (tzw. prawo do bycia „zapomnianym”). Modyfikacja i dodawanie • Możesz skontaktować się z nami pod adresem: info@air-wheel.sk Naprawic • Jeśli uważasz, że dane osobowe, które przetwarzamy, są nieprawidłowe, możesz skontaktować się z nami pod adresem: info@air-wheel.sk Dostęp (przenośność) • Możesz poprosić nas o przesłanie zestawienia Twoich danych osobowych na adres info@air-wheel.sk • Masz również prawo dostępu do następujących informacji dotyczących Twoich danych osobowych: o Jakie są cele przetwarzania Twoich danych osobowych o Jakie są kategorie odnośnych danych osobowych o Kim poza nami są odbiorcy Twoich danych osobowych o Planowany czas, przez jaki Twoje dane osobowe będą przechowywane o Czy masz prawo zażądać od nas poprawienia lub usunięcia Twoich danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania o Informacje o źródle danych osobowych, jeśli nie uzyskaliśmy ich od Ciebie Usunięcie • Możesz również zażądać, abyśmy usunęli informacje o Tobie (jednak usunięcie nie wpłynie na dane w dokumentach, do których przechowywania jesteśmy zobowiązani przez prawo (takich jak faktury lub noty kredytowe). Twoje zgłoszenie może zostać odrzucone (na przykład, jeśli odnotujemy dla Ciebie zaległe roszczenie lub w przypadku trwającej procedury reklamacyjnej). • Poza wyjątkami, masz prawo do usunięcia w następujących przypadkach: o Dane osobowe nie są już potrzebne do celów, w których były przetwarzane cofnąłeś zgodę, na podstawie której dane były przetwarzane i nie ma innej podstawy prawnej ich przetwarzania o Sprzeciwiłeś się przetwarzaniu osi. danych i uznasz, że ocena sprzeciwu wykaże, że w konkretnej sytuacji Twój interes przeważa nad naszym interesem przetwarzaniem. te osie. dane o Dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem o Obowiązek usunięcia wynika ze specjalnego przepisu prawnego o Ide os. dane dotyczące dzieci poniżej 16 roku życia • Możesz skorzystać ze swojego prawa pod adresem: info@air-wheel.sk Sprzeciw • Część Twoich danych osobowych przetwarzamy na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu (patrz rozdział niniejszego regulaminu zatytułowany „Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy dane”). Jeżeli są z Twojej strony określone powody, możesz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Możesz zgłosić ten sprzeciw na adres: info@air-wheel.sk Ograniczenia przetwarzania • Jeśli (a) zaprzeczasz dokładności swoich danych osobowych, (b) Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, (c) nie potrzebujemy już Twoich danych osobowych do celów przetwarzania, ale potrzebujesz ich do ustalenia, wyegzekwowania lub obrony roszczeń prawnych lub jeśli (d) wniosłeś sprzeciw wobec poprzedniego akapitu, więc masz prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. • W takim przypadku możemy przetwarzać Twoje dane osobowe wyłącznie za Twoją zgodą (z wyjątkiem przechowywania lub tworzenia kopii zapasowych danych osobowych, o których mowa). Złożenie skargi • Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe niezgodnie z prawem, masz również prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Będziemy jednak szczęśliwi, jeśli najpierw rozwiążesz z nami pomyłki. Zawsze możesz łatwo skontaktować się z nami pod adresem info@air-wheel.sk Niniejsze Warunki Ochrony Danych Osobowych, w tym ich elementy, obowiązują od dnia 18.12.2020r
9. ALTERNATYWNE ROZWIĄZANIE SPORTU KONSUMENCKIEGO
1 lutego 2016 r. Ustawa nr. 391/2015 Coll. w sprawie alternatywnych metod rozwiązywania sporów konsumenckich i zmian niektórych ustaw. Celem tej ustawy jest stworzenie nowych możliwości dla konsumentów rozwiązać spór ze sprzedającym szybko, sprawnie, a przede wszystkim mniej lub formalny ładunek. przy minimalnym koszcie. Chodzi o osiągnięcie odpowiednio rozwiązania łagodzącego. umowy między konsumentem a sprzedawcą w celu rozstrzygnięcia sporu, który za zgodą obu stron, wraz z jego brzmieniem, staje się wiążącą podstawą prawną.
podmioty ADR prawa są Urząd Regulacji odwetu Network Urząd regulacji łączności elektronicznej i usług pocztowych oraz Słowackiej Inspekcji Handlowej. Ponadto słowacka Inspekcja Handlowa jest w stanie resztkowa jednostka, co oznacza, że będą one upoważnione do rozstrzygnięcia takich sporów i gdzie nie ma kompetencji innych organów, z wyjątkiem sporów wynikających z umów o świadczenie usług finansowych.
10. Usunięcie konsumenta z umowy
Kupujący - konsument
Imię i nazwisko, tytuł: ............................................ .................................................. .............................
Miejsce zamieszkania: ............................................... .................................................. .......................................
Telefon: ................................................ .................................................. .......................................
E-mail: .............................................. .................................................. .........................................
Rezygnuje z umowy z
Sprzedawca: Biokamin EU s.r.o. Identyfikator firmy: 44507445
Numer odbioru gotówki: .............................................. .................................................. ..................
Numer zamówienia: ............................................... .................................................. ...............................
Data sprzedaży: ............................................... .................................................. ...................................
Etykietowanie zwróconych towarów:
.................................................. ....................................... ........... .................................................. .........
Powód zwrotu:
Towar nie działa Towar nie podoba mi się Znaleziono / znalazłem tańsze
Towar nie pasuje do opisu w tym punkcie:
kolejny powód:
Cena zakupu do zwrotu:
przelewem bankowym na numer konta bankowego: IBAN .......................................... ............................
w gotówce na adres sprzedającego ............................................ ..........................................
.................................................. ..................
Data i podpis nabywcy - konsumenta
Masz prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Okres odstąpienia upływa 14 dni po przejęciu towaru przez Ciebie lub wyznaczoną stronę trzecią, z wyjątkiem przewoźnika.
Korzystając z naszego prawa do wycofania, poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od tej umowy z jednoznacznym oświadczeniem. W tym celu możesz użyć tego przykładowego formularza wypłaty.
Okres odstąpienia zostanie utrzymana, czy wysłać zawiadomienie o skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Po wycofaniu się zwróci wszelkie płatności, które dokonane w związku z zawarciem umowy, w szczególności ceny nabycia z uwzględnieniem kosztów dostarczenia towaru do Ciebie. Nie dotyczy to dodatkowych kosztów, jeśli wybrałeś inny rodzaj dostawy, na przykład najtańszą, wspólną metodę dostawy, którą oferujemy. Płatności zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, kiedy otrzymamy zawiadomienie o odstąpieniu od niniejszej umowy. Ich płatność zostanie dokonana w taki sam sposób, jak kupujący wykorzystany do zapłaty. Nie ma to wpływu na prawo kupującego do uzgadniania ze sprzedawcą innej metody płatności, jeśli kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych opłat.
Płatności za zakupione towary zostanie wypłacona po otrzymaniu zwróconego towaru z powrotem na nasz adres lub po przedstawieniu dokumentu potwierdzającego wysłanie towaru z powrotem, co nastąpi wcześniej.